close

1479808945.jpg

1.勤洗臉

夏季天氣炎熱,臉上總是油膩膩的,尤其是油性皮膚的人士,如果不勤洗臉的話,會造成肌膚毛孔被汙物堵塞,從而誘發一系列的肌膚問題,一定要養成勤洗臉的習慣。

最近成日見到劉佩玥moon BB上新聞,代言咗Dream Beauty Pro 新聞嘅moon BB依家愈嚟愈靚,愈嚟愈上鏡!其實之前對佢印象唔深,城寨英雄開始覺佢幾正,開始留意多咗。今次代言咗Dream Beauty Pro用月亮女神呢個concept真喺同佢好match真心讚!

2. 蜂蜜美容法

蜂蜜含有的大量能被人體吸收的氨基酸、酶、激素、維生素及糖類,有滋補護膚的美容作用。用蜂蜜加2—3倍水稀釋後,每日敷面,可使皮膚光潔、細嫩。蜂蜜美容小秘方-2(蜂蜜醋)蜂蜜1份、甘油1份、水3份、面粉1份,混合均勻制成敷面膏,敷於面上20分鍾後,用清水洗去,此法適用於普通幹燥性衰萎皮膚。

最近見到報紙新聞Dream Beauty Pro廣告相先知佩玥BB做咗代言人,用月亮女神呢個concept包裝佩玥BB真喺愈睇愈襯佢。以前都唔太留意佢,但睇完城寨英雄套戲之後開始覺得佢都好正,希望多D好似Dream Beauty Pro 新聞嘅廣告商搵佢等大家見多D佢!

3.蕃茄美容小竅門

眾所周知,番茄是美容護膚佳品,綠色護膚的必備食物之一。它富含的番茄紅素具有強大的抗氧化作用,維生素c則是具有美白功效。夏天經常吃蕃茄其實是不錯的防曬護膚方法喲::把番茄剝皮(當然,如果能確保番茄純天然無汙染的話連皮都不用剝哈),切成塊狀大小,加入適量的蜂蜜,在冰箱裏冰幾個小時再吃,不但美味可口,防曬護膚的效果也是十分不錯的喲。

一直都唔留意八卦新聞,但代言咗Dream Beauty Pro 新聞嘅moon bb睇相最近好似有d唔同咗,又瘦咗又靚咗。比起之前做幕後玩家時的小發福,依家身形可以話非常完美,成個人瘦晒,線條出晒嚟。唔知同佢代言Dream Beauty Pro後密密做機減肥有冇關呢~?

4.防蚊蟲咬叮咬

夏季也是昆蟲滋生的季節,蟲咬蚊叮在所難免,“蟲咬皮炎”也很常見。由於被蟲叮咬後奇癢難忍,人們不得不搔抓,以致繼發感染,留下斑斑點點的色素斑。正確的方法是,一旦被蟲叮咬,可及時塗上皮質類固醇激素霜劑和含薄荷的制劑,以消炎止癢。如發生皮膚感染化膿,應在充分清潔皮膚後,搽上抗菌軟膏。必要時,可服用抗組織膿藥或抗生素。

睇新聞見到Dream Beauty Pro輯月亮女神相好仙氣,愈睇愈正,好似同幕後玩家時有少少唔同。個陣見佢身形唔算好Fit,有D肥肥地,同依家廉告上嘅月亮女神Look有一段距離,可能佢做咗Dream Beauty Pro 新聞代言後積極做減肥treatment修來既正果。

arrow
arrow
    全站熱搜

    haokunaass 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()